Repairer v3.5 – Satış Noktası ve Servis Yönetim Scripti


Repairer v3.5 – Satış Noktası ve Servis Yönetim Scripti



Tamirci – Tamir / Atölye Yönetim Sistemi her türlü tamir atölyesinin / atölyesinin kolay yönetimi için dikkatle geliştirilmiştir. Aslında sizin için tasarlanmış ve geliştirilmiş yenilikçi, basit ve güçlü bir yönetim aracıdır. Bu sadece sizin güvenilir çalışanınız. Tazminatları, müşterileri, envanteri, satın alımları vb. Yönetebileceğiniz web tabanlı bir sistemdir. Şimdi bir Satış Noktası Sistemi ile birlikte geliyor.

Repairer v3.5 – Satış Noktası ve Servis Yönetim Script Özellikleri

Yüklenen URL’yi tarayıcı (EXAMPLE.COM/RMS/INSTALL) üzerinden çalıştırın. Burada RMS için ayarları sağlamanız gerekir:
  • Ana bilgisayar adı: veritabanı ana bilgisayar adı / IP
  • Veritabanı Adı: ana makinenizde RMS için bir mysql veritabanı oluşturun ve bu adı buraya yazın
  • Veritabanı kullanıcı adı: oluşturulan veritabanının kullanıcı adı (varsa)
  • Veritabanı şifresi: oluşturulan veritabanının şifresi
  1. Satış noktası
  2. Gösterge tablosu (grafiksel rapor)
  3. Genel ayarlar (sistem özelleştirmesi)
  4. Müşteri yönetimi
  5. Tazminat yönetimi
  6. Envanter yönetimi
  7. Satın Alma Yönetimi
  8. Vergiler, Modeller, Kategoriler vb.
  9. Grafik Raporlar (Stok ve Finans)
  10. Satış Raporları
  11. Çekmece Raporları
  12. Tabloyu XLS ve PDF’ye dışa aktarmayı rapor et

Repairer v3.5 – Satış Noktası ve Servis Yönetim Script Önizleme

https://codecanyon.net/item/repairer-repairworkshop-management-system-with-point-of-sale/20869216

Repairer v3.5 – Satış Noktası ve Servis Yönetim Script İndir

https://www109.zippyshare.com/v/IMzojkUI/file.html  
Repairer v3.5 – Satış Noktası ve Servis Yönetim Scripti,Repairer v3.5 – Satış Noktası ve Servis Yönetim Scripti
Repairer v3.5 – Satış Noktası ve Servis Yönetim Scripti Repairer v3.5 – Satış Noktası ve Servis Yönetim Scripti Reviewed by ücretli satışlar on 10 Mart Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.